УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

Повернення та обмін товару здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів».

У момент отримання товару, Покупець у присутності представника служби доставки повинен переконатися, що доставлений товар повною мірою відповідає його замовленню.

Переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари ― перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті при отриманні.

У випадку, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена чи товар перебуває в неробочому стані або він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар став непридатним через не якісне надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього просто на пошті.
Покупцям, які не виконали цю умову, буде відмовлено в обміні товару або поверненні коштів через відсутність провини та непричетність магазину до пошкодження товару та порушення цілісності його упаковки.
Грунтуючись на ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення та обмін товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з моменту покупки (з моменту отримання товару) за умови збереження товарного вигляду, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Повернення в цьому випадку можливе при:
- товар не був у вжитку та жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки та передачі Покупцю (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);

При поверненні товару потрібно мати при собі документ, що підтверджує здійснення покупки, виданий Покупцю разом із товаром.

У цьому випадку Покупець оплачує доставку товару в обидві сторони згідно з діючими тарифами.

Зворотня доставка здійснюється кур'єрською службою "Нова пошта".

Повернення грошей
Повернення грошей провадиться на банківську картку або рахунок відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 1-7 днів після отримання товару Продавцем.